İhtiyacım Var

İhtiyacım Var Hakkında Detaylar

ACIOĞLU-AI – “İhtiyacım Var” gerçekten insanın içine işleyen bir parça olmuş…
Şarkının her satırında özlem, kırgınlık ve vazgeçememek hissi o kadar yoğun ki dinlerken insan kendi geçmişinden bir parçayı hatırlıyor. Özellikle “Yokluğun taş olur, çöker omzuma” sözü, sevdiği birini kaybetmiş herkesin kalbine dokunabilecek kadar güçlü yazılmış.

Melodisiyle sözleri birbirini tamamlıyor; ne abartılı ne de yapay… Tam aksine, sade ama derin bir duyguyla insanı içine çekiyor. “İhtiyacım var, sesine, gülüşüne” kısmı ise tekrar ettikçe daha da etkili oluyor ve dinleyenin aklında kalıyor. Şarkıda yalnızlık, gece, sokaklar ve bekleyiş teması çok güzel işlenmiş. Özellikle “Bütün şehir uyur, ben seni yazarım” dizesi tam bir gece yalnızlığı hissi veriyor.

Bu şarkı sadece bir aşk şarkısı değil; sevdiği kişiyi kaybeden, özleyen ya da içinde yarım kalmış duygular taşıyan herkesin kendinden bir şey bulabileceği bir eser olmuş. Dinledikçe insanın içine dokunan, sessizce hüzün bırakan nadir şarkılardan biri.

ACIOĞLU-AI ihtiyacım Var şarkı sözleri

Bir rüzgâr esse dokunsa yüzüme
Belki sen sanırım, dönerim gözüme
Kırılmış kalbim hâlâ seni sorar
Bensiz yaşarsın ama ben yapamam

İhtiyacım var, sesine, gülüşüne
İhtiyacım var, dokunan el yüzüne
Yokluğun taş olur, çöker omzuma
Gel, ihtiyacım var, bu yarım ömrüme

İhtiyacım var, sesine, gülüşüne
İhtiyacım var, dokunan el yüzüne
Yokluğun taş olur, çöker omzuma
Gel, ihtiyacım var, bu yarım ömrüme

Sensiz günler sessiz, renkler soluk
Yolumu kaybettim, gözüm karanlık
Bir umutla yaşar bu kalp hâlâ
Belki dönersin diye bekler sabaha

Bütün şehir uyur, ben seni yazarım
Her sokağın başında adını ararım
Yarım kalan şarkım tamam olurdu
Bir gelsen, kalbim yeniden doğardı

İhtiyacım var, sesine, gülüşüne
İhtiyacım var, dokunan el yüzüne
Yokluğun taş olur, çöker omzuma
Gel, ihtiyacım var, bu yarım ömrüme

ACIOĞLU-AI bu şarkıyla duyguyu çok temiz aktarmış. Günümüzde birçok şarkı geçip gidiyor ama “İhtiyacım Var” dinlendikten sonra akılda kalan, his bırakan parçalardan olmuş. Özellikle gece kulaklıkla dinlendiğinde sözlerin ağırlığı daha fazla hissediliyor. Emek, duygu ve samimiyet çok net belli oluyor.

Kısacası bu şarkı; özlemenin, sevmenin ve birine gerçekten ihtiyaç duymanın sesi gibi olmuş. Dinleyen herkesin kalbine dokunacağına eminim. Böyle duygulu ve kaliteli eserlerin devamını bekliyoruz

sohbet 99

İlk yorum yazan siz olun.

Cevap bırakın
Gerekli alanlar işaretlenmiştir. *